Uzmanlık Konuları – Hygiene

Daha Fazla Tüketici Şeffaflığı

Alphecca Ar. Ad. kapsamlı bir mutfak denetimi sunar

Hijyen büyük önem taşıyor: Yeni bir yasa 2019 baharında yürürlüğe girdi

So werden Sie zum absoluten Grillmeister

Ağustos ayında Federal Kabine, hijyen ihlalleri durumunda internet yayınlarının yasallığına ilişkin bir yasa tasarısını kabul etti. Yasa Nisan 2019’da yürürlüğe girdi. Bu durumda kurallara uymamanın bedeli çok ağır olacak. Ar. Ad.  Consulting, geleceğe daha iyi hazırlanabilmek için gıda denetimlerinden önce gerçekleştirilen ve güçlü ve zayıf yönleri ortaya koyan hijyen denetimleri sunmaktadır. Bu hijyen denetimleri, gerektiğinde diğer alanları da kapsayacak şekilde genişletilebilir. 

Nisan 2019’dan itibaren hijyen ihlalleri en az 350 avro para cezasıyla birlikte internette yayınlandı. Küçük suçlar değil, daha büyük çaplı olaylar kamuoyuna duyurulacak. Sorumluların gıda kontrol şartnamelerini uygulamaması halinde para cezaları artırılacaktır.

Önlemlerinizi alın: Bir mutfak denetimi, kendi gıda güvenliği ve hijyeninizin içeriğiyle ilgilenmek için iyi bir yoldur. Ar. Ad., sadece iyi konseptler değil, aynı zamanda doğru uygulama da belirleyici olduğundan, pratikle ilgili denetimler sunmaktadır.

Denetimin içerikleri nelerdir?

Hijyen ihlallerinin yayınlanması çoğunlukla bir tehdit olarak algılanmakta, kontrolün getirilmesinden kaynaklanan bir fırsat olarak görülmemektedir. Örneğin, birçok işletme halihazırda çok iyi bir operasyonel hijyene sahiptir, ancak bu durum müşterilerden gizlenmektedir.

Bu nedenle tüketici şeffaflığı çok olumlu olabilir. İşletmenizin nerede durduğunu gösterin ve pratik özellikleri bir denetimde kontrol ettirin.

  •  
Kurallara uyanların korkacak bir şeyi yok
Kurallara uyanların uyanlar için kaygılanacak bir durum yok

Ar. Ad. mutfak denetiminde pratik olarak ele alınan yeni alanlar şunlardır:

  • İş güvenliği – çalışanlar kazalardan ne kadar iyi korunuyor?
  • Alerjen yönetimi – alerjisi olanlar uygun şekilde bilgilendiriliyor mu?
  • Gıda uygunluğu – yasal gerekliliklere uyuluyor mu?
  • Sürdürülebilirlik – işletme kaynakları ne kadar iyi kullanıyor?
  • Hijyen – tüm sonuçlarıyla birlikte enfeksiyon salgınları önleniyor mu?
  • Kârlılık – işletme verimli çalışıyor mu?
  • Gelecek – işletme gelecek için ne kadar donanımlı?



Prensip olarak, dış denetimin gönüllülük esasına dayalı olarak yapılması faydalı olacaktır. Şirket olumlu bir sonucu kendi reklam amaçları için kullanmalıdır.

Sonuçta, iyi yönetilen şirketlerin daha fazla şeffaflıktan korkmasına gerek yok. Çevrimiçi incelemeler ve sosyal medya platformları çağında şirketlerin şeffaflığı yine de genişlemeye devam edecek. Soru, tüketicinin bunu kendi eline mi aldığı yoksa şirketin her şeyi kendisi mi kontrol ettiğidir; ikincisi kesinlikle daha iyi bir seçimdir.

Gönüllü olarak denetim yaptırırsanız güvenli tarafta olursunuz

LEAVE A REPLY

Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Hygiene

    Daha fazla tüketici şeffaflığı

    İşletmelerde Hijyen kurallarını yerine getirmek 2019 baharından itibaren oldukça maliyeti yüksek hale geldi! Bu kurallara uymak tam olarak uymak için Alphecca – Ar. Ad. mutfak denetimlerinin kapsamını genişletti…

    İlgili Bağlantılar... Okumalısınız

    Diğer uzman konular - Weitere Fachthemen

    Downloads
    EGGcellent: Polluksasyon süreci
    Eipro: Yumurtaların pastörize edilmesi işlemi

    OPENING HOURS

    Monday – Friday

    09:00 – 22:00

    Saturday

    11:00 – 00:00

    Sunday

    11:00 – 23:00